Træf på Fyn 2007

Så kom Weekenden, hvor Vespa Klub Fyn afholdt træf igen på Lilleskov teglværk i Tommerup, som de også gjorde i 2004.
 Der var fremmødt 45 til dette dejlige træf, de fleste kom allerede om Fredagen. Hvor klubben have tændt op i grillen.
 Der var folk fra både Tyskland og det meste af Danmark.
Lørdag morgen, var der det helt store morgenbord. Ved middags tid bød formanden for Vespa Klub Fyn
træffet for åbnet, derefter var der arrangeret en køretur rundt i det Sydfynske landskab, denne gang gik turen til Assens,
hvor vi holdte er par timer, hvor vi kunne gå rundt og nyde denne dejlige by.
Derefter gik turen tilbage til Lilleskov Teglværk hvor der var blevet tændt op i grillen til vores aftensmad
Efter hovedretten var der lotteri, der var der nogle der vandt meget og nogle der ikke vandt noget!
Derefter var der kaffe og kage, omkring midnat var de fleste gået til køjs. Søndag morgen var de fleste friske til morgenbordet kl.0800
Derefter var det med at få pakket alt sit grej sammen inden det begyndte at regne, efter den store afsked var det bare med
at få vendt snuden mod vest, 10km. før Esbjerg kørte jeg ind i et kraftig regnvejr men hvad søren man var jo næsten hjemme igen.
Jeg vil godt takke bestyrelsen for Vespa Klub Fyn for endnu en gang at afholde et hyggelig træf.

Ole Mansfeld fra Vespa Klub Århus sagde at de vil afholde et træf i 2008. Ses vi der?

Hilsen Peer Tanggaard.