Gråsten Oldtimerløb 2005

Fredag kørte Carlo, min lillebror Johnny og jeg af sted mod Gråsten.
Da vi kom derned var der allerede kommet 4 fra klub Silkeborg , så de havde reserveret plads til os.
Da der i år var kommet nye regler ang. campering. Så telte og campingvogne var adskilt.
Mulle var kørt i forvejen med min nyanskaffede camplet og den havde Egon og han allerede slået op
da vi ankom til pladsen. Vi fik pakket ud og jeg kørte ned for at købe ind til aftensmaden, som vi grillede.
Vi hyggede os og fik en lille en til halsen. Som det fremgår af billederne, blev det sent for enkelte!!
Lørdag kørte Allan efter morgenmad til os, som vi nød i det dejlige vejr Ca. 28 gr.
Herefter kørte vi vores vespaer over på pladsen, så publikum kunne bese dem.
Kl. 13 holdt borgmesteren tale og skød løbet i gang. Først knallerter og røvskubbere derefter var det vores tur,
til at køre den smukke rute langs Flensborg fjord. Igen i år var der mødt mange frem, som stod
langs ruten med flag og vinkede til alle oldtimere.
Under præmie overrækkelsen fik Ole Haag fra Team Vespa en pokal og champagne.
Vi fik besøg af vores eneste kvindelige medlem, Helle sammen med hendes fyr.
De sov i vores fortelt. Om aftenen grillede vi igen og havde nogle hyggelige timer.
Søndag morgen fik vi morgenmad, som vores friske morgenmand, Allan havde hentet. Vi fik pakket sammen
Carlo og jeg skulle over Kolding hjem, for at se på en Gran sport, som min bror event. ville købe.
Den blev der sagt "god" for, så vi har et muligt nyt medlem!!
Vi havde en rigtige god weekend, hvor vejret var med os.
Jeg håber, at vi bliver flere Vespa folk, som deltager til næste år.

Med venlig hilsen. Peer Tanggaard.

Klik på billederne for at se i stor størrelse