Hygge Træf i det Vestjyske 2006

Så kom Weekenden, hvor Vespa Klub Vestjylland skulle afholde deres første træf.
Vejret var med os hele Weekenden 27-28 grader (det var næsten for meget). Der var fremmødt 56 voksne og 4 børn.
De fleste kom allerede om Fredagen, der var folk fra både Tyskland, og fra det meste af Danmark.
Det meste af fredagen gik med at byde vores gæster velkommen til vores træf, så det blev sent inden vi kom i seng den aften.
Lørdag morgen, var Niels og Lars allerede i gang fra kl.0700 med at tilberede morgenmaden til vores gæster. Det skal også lige
fortælles at det ikke var alle der var friske nok til at kunne indtage deres morgenmad (ondt i håret)
kl.1030 tændte Niels op i grillen, så alle kunne få sulten stillet inden køreturen.
 Ved middagstid bød formanden træffet for åbnet, derefter var der arrangeret en køretur langs strandvejen og op på Esbjerg torv
hvor vi holdte et par timer, for derefter at forsætte til fiskerihavnen på tilbage vejen.
Resten af eftermiddagen var der dømt hygge indtil vi skulle spise igen. Efter aftensmaden var der lotteri, der var så mange gaver at næsten alle vandt noget.
Resten af aftenen gik med at fortælle røverhistorier, så det blev sent igen inden vi kom i seng.
Søndag morgen var det Niels og Lars der igen stod for morgenmaden. Ved 11 tiden begyndte de fleste at pakke deres ting sammen, så da
klokken var 14 var pladsen ryddet for Vespaer og campingvogne og vi kunne så gå i gang med at rydde op på pladsen.
Jeg vil på bestyrelsens vegne takke alle for, at vores første træf blev en succes.

Hilsen Peer Tanggaard

Vi takker alle vores sponserer for de fine gaver.

Sydbank Badge - Design GF forsikring Esbjerg SMC Biler Esbjerg Sanistål Esbjerg
Esbjerg bilsyn Rødgaards import Mekonomen Esbjerg Ao VVS Grossist Bilnyt Esbjerg
Hemme cykler Nordjysk Flytning Sanistål. Ålborg Bilexpert JET Benzin
Quickpot Esbjerg Kent Vespa importøren Fiat Hjørring Møbelland
anonym Johnny Tanggaard Carlos datter Vespa Parts Ricambi.
Allan & Mona Kernebageren

Klik på billederne for at se i stor størrelse

Disse billeder er taget af Anni & Hovard fra Vespa Klub Århus.

Disse billeder er taget af Lars Kingo Vespa Klub Vestjylland.

Klik på billederne for at se i stor størrelse

Disse billeder er taget af Carlo Ernstsen Vespa Klub Vestjylland.

Klik på billederne for at se i stor størrelse

Her er flere billeder taget af Dung Vu fra Vespa Klub Århus.